torsdag 16 december 2010

A year of thoughts


Jag är redo för ett nytt år.. 2011!! Nya energier blandat med passion och inspiration.

De två senaste åren har varit mina två mest fantastiska år. Det var nyårsafton 08/09 som jag bestämde mig för att leva mina drömmar. Och jaaaa det är det enda jag gjort! Det har varit så självförverkligande och så inspirerande att få bryta sig loss från gamla vanor och skapa helt nya med dina spelregler. Att våga ta dem små kliven som leder till stora förändringar. Eller snurra om hela världen och se att himlen är lika blå där med.

Därmed inse att vad som än händer så har du dig själv. I alla lägen.


Två fantastiska år kan inte vara lika härliga utan en enda regndroppe, åska eller blixt. Eller allt på en och samma gång plus ett och annat vulkanutbrott. Nej nej. Det finns stunder av ensamhet och stunder då jag kippat efter luft och inset att ibland är det jag själv som måste ta astmamedicin för att se klarare. Det finns händelser jag inte önskar någon.

Summa summarum.
Vi är alla allt det vi vågar se och ta in.
Våga kasta oss in i situationer vi aldrig trodde existerade och inse att det är ju precis det här livet är. Att andas och skratta precis i den där stunden och nypa sig i armen och inse att damn it jag är jävligt lycklig!! Därefter inse att det är du som styrt dina steg dit, att det är ja precis just DU som vågade lyssna på din inre röst och låta fötterna spatsera framåt.

I slutendan har vi ingen annan att skylla än oss själva. Du bär ansvaret för dina handlingar.

2011 jag önskar; Harmoni, passion, styrka, äventyr, höga höjder, jobb...
... och jag tänker banne mig se till att sitta och sammanfatta 2011 med att jag lyckades uppfylla exakt varje dröm jag hade för det kommande året.
AMEN.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så vacker och formulerar dig i sådana fina tankar! Älskar dig över hela mitt hjärta ina!!! Ti voglio un sacco di bene!! <3

Katrin sa...

Tack sorrelone!! TI AMO DA MORIRE!! Nuss nuss från din djupa (andra) halva